Etykiety

Ciuszki dla dzieciaków (137) książki (69) dla niemowlaczka (56) Małe szyjątka (55) czapki (47) Inne (46) Szyjątka dla dzieciaczków (44) Zabawy (39) Na drutach (34) Kulinarne (31) sukienka (25) przebrania (23) wyzwanie (22) Candy (21) spodnie (21) Boże Narodzenie (20) Wielkanoc (19) dla przedszkolaka (19) fotografie (19) BuJo (18) wyzwania czytelnicze 2015 (18) metkowiec (17) torby/torebki (17) wyzwanie czytelnicze 2016 (17) bullet journal (16) Moje przemyślonka (15) Tutki (15) etui (15) poduszki (15) spódnica (15) wyzwanie czyt.2017 (14) 12 czapek w jeden rok (12) Na szydełku (11) prezenty (11) zakupy (11) DIY (10) haft (10) kominy (10) Kiermasz (9) okładki (9) przepisy (9) dla lalki (8) do domu (8) domowe sposoby (8) fotografia (8) opaski (8) torty (8) bajkowe postaci (7) ciasta (7) fartuszki (7) wyzwania czyt.2018 (7) z papieru (7) Moje mieszkanko (6) Teraz Ja! Kobieta (6) kapelusz (6) osłonka na pasy (6) piżamki (6) wymianka (6) wyzwanie czyt.2019 (6) Julka szyje (5) bluzka (5) ciastka (5) do auta (5) dom (5) polecam (5) worki (5) wyzwanie czyt.2018 (5) zające (5) Tańce z pędzlem i farbami (4) Tilda (4) króliki (4) maty (4) pojemniki (4) recykling (4) wiosna (4) kosmetyczki (3) pies (3) piórnik (3) pokrowce (3) wyzwania czytelnicze (3) zabawki (3) zakładki do książek (3) zdrowie (3) Walentynki (2) dekoracje (2) girlandy (2) kartki (2) podkładki (2) pomagamy (2) pościel (2) quietbook/książeczka sensoryczna (2) sweterki (2) w moim ogrodzie (2) z drewna (2) fotorekwizyty (1) kalendarz adwentowy (1) kaligrafia (1) lalki (1) rekwizyty do sesji foto na drutach uszyte poduszeczki (1) tuniki (1)

piątek, 27 lipca 2012

Wyniki, saszetki i zaproszenie na jarmark

Zgodnie z planem, odbyło się dziś losowanie i maszyna losująca :) w postaci mojego słoneczka wylosowała zwyciężczynię.
Maszyna losująca przygotowana do pracy:
 rączka maszyny losującej zaczyna mieszać


merdu, merdu i z pojemnika wychodzi karteczka....
a zwyciężczyniom została.....


Paulinie gratuluję i proszę o wysłanie mi na maila adresu oraz wybranie sobie jednej z saszetek na klucze:





Jak widać, piramidki stały się moim zboczeniem. A wszystko za sprawą zaproszenia do udziału w jarmarku rękodzieła. Nigdy wcześniej nie brałam udziału w czymś takim i początkowo chciałam odmówić, bo nie czułam się na siłach. Ale jednak postanowiłam się zebrać w sobie i spróbować. Jarmark odbędzie się 1 września i na razie mam na niego te saszetki. Czas się wziąć do roboty.

A jeżeli ktoś chciałby jeszcze wziąć udział w jarmarku, to proszę o kontakt. Zapisy do 10 sierpnia i niestety, liczba miejsc ograniczona :) Miejsce jarmarku- Puszczykowo koło Poznania lub Poznań (w zależności od liczby uczestników).


7 komentarzy:

  1. Dziekuję za fajną zabawę - gratulacje dla zwyciężczyni a dla Ciebie dużo zapału do pracy w Radosnej Twórczości życzę.Pozdrawiam E:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Ale miła niespodzianka na koniec ciężkiego dnia! - Ogromnie dziękuję Twojej maszynie losującej - był wspaniały:):):) Dziękuję, dziękuję, dziękuję!
    W jarmarku chętnie bym wzięła udział, ale niestety mieszkamy na południu, prawie w górach!
    Saszetki na klucze śliczne są! Chciałabym w końcu nauczyć się tak perfekcyjnie zamki wszywać. Aniu ta fioletowa w wielkie grochy mocno do mnie mruga - więc poproszę tę! Cudowny ten fiolet... nie sądziłam, że lubię ten kolor a tu proszę:)
    No i z tej książki cieszę się jak dziecko, ale będzie znowu dziergania! :):):)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za zorganizowanie takiej miłej rozdawajki! Chyba będę musiała się odwdzięczyć:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że maszyna losująca tak cię uszczęśliwiła na koniec dnia :) A książka jest świetna, nie tylko ze względu na fajne wzory i czytelne opisy, ale tez ze względu na zabawne komentarze. :) Już niedługo będziesz mogła z nią podziergać. Paczuszką poleci do Ciebie w poniedziałek, bo w weekend mnie nie ma w domu.

      Usuń
  3. Ale słodziak z tej maszyny losującej :) Gratuluje dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanej i dziekuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. maszyna losujaca bardzo s łodka :) Gratuluję wygranej. Propo jarmarku jesli można to ja byłabym zainteresowana. Jeśli mogę prosić o informacje na pocztę: aniachrz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Cudowne są te etui! Powodzenia na jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń