Etykiety

Ciuszki dla dzieciaków (137) książki (69) dla niemowlaczka (56) Małe szyjątka (55) czapki (47) Inne (46) Szyjątka dla dzieciaczków (44) Zabawy (39) Na drutach (34) Kulinarne (31) sukienka (25) przebrania (23) wyzwanie (22) Candy (21) spodnie (21) Boże Narodzenie (20) Wielkanoc (19) dla przedszkolaka (19) fotografie (19) BuJo (18) wyzwania czytelnicze 2015 (18) metkowiec (17) torby/torebki (17) wyzwanie czytelnicze 2016 (17) bullet journal (16) Moje przemyślonka (15) Tutki (15) etui (15) poduszki (15) spódnica (15) wyzwanie czyt.2017 (14) 12 czapek w jeden rok (12) Na szydełku (11) prezenty (11) zakupy (11) DIY (10) haft (10) kominy (10) Kiermasz (9) okładki (9) przepisy (9) dla lalki (8) do domu (8) domowe sposoby (8) fotografia (8) opaski (8) torty (8) bajkowe postaci (7) ciasta (7) fartuszki (7) wyzwania czyt.2018 (7) z papieru (7) Moje mieszkanko (6) Teraz Ja! Kobieta (6) kapelusz (6) osłonka na pasy (6) piżamki (6) wymianka (6) wyzwanie czyt.2019 (6) Julka szyje (5) bluzka (5) ciastka (5) do auta (5) dom (5) polecam (5) worki (5) wyzwanie czyt.2018 (5) zające (5) Tańce z pędzlem i farbami (4) Tilda (4) króliki (4) maty (4) pojemniki (4) recykling (4) wiosna (4) kosmetyczki (3) pies (3) piórnik (3) pokrowce (3) wyzwania czytelnicze (3) zabawki (3) zakładki do książek (3) zdrowie (3) Walentynki (2) dekoracje (2) girlandy (2) kartki (2) podkładki (2) pomagamy (2) pościel (2) quietbook/książeczka sensoryczna (2) sweterki (2) w moim ogrodzie (2) z drewna (2) fotorekwizyty (1) kalendarz adwentowy (1) kaligrafia (1) lalki (1) rekwizyty do sesji foto na drutach uszyte poduszeczki (1) tuniki (1)

wtorek, 10 sierpnia 2010

Luli, luli, maluszku

Nareszcie mój synek się doczekał. Tworzyłam przez bite dwa tygodnie i co usiadłam do maszyny, to ktoś mi przeszkadzał. Najczęściej sam zainteresowany stękał, żeby go wziąć na ręce. Ale w końcu udało się i mogę napisać, że uszyłam Mei Taj :) Mały chyba zadowolony, bo zasnął 5 minut po włożeniu do nosidła :)

Zdjęcia kiepskie, bo nie było w domu nikogo, kto mógłby nam je zrobić.



9 komentarzy:

  1. Ooooo , i mamie będzie lżej np odkurzac;) Świetnie wyszło . A ja jescze o worku , fajniusi :D I śmieje się , bo go przegapiłam ,a właśnei pod wpływem chwili uszyłam worek dla mojego przyszłego przedszkolaka:D Jutro pewnie czeka mnie szycie drugiego , bo młodszy będzie chciał , ale to fajna odmiana dla anielic;) Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nosidło! Gratulacje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny. I w moim ulubionym zetawieniu kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu dziekuje za odwiedziny ,nosidło super zawsze chciałam takie mieć :)teraz mój syn wybiera się
    do przedszkola wiec uszyje mu worek na kapcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe nosidełko.
    Miło mi, że zapisałaś się na moje Candy, losowanie już niedługo:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. już wiem o co ci chodziło w poscie pod candy

    aniu to w zabawie podaj dalej mozna
    wziąść udział tylko 3 razy
    ktoś na blogu ogłasz zabawe zapisują się trzy osoby ale te trzy muszą na swoim blogu rówież obdarować trzy osoby

    OdpowiedzUsuń