Etykiety

Ciuszki dla dzieciaków (137) książki (69) dla niemowlaczka (56) Małe szyjątka (55) czapki (47) Inne (46) Szyjątka dla dzieciaczków (44) Zabawy (39) Na drutach (34) Kulinarne (31) sukienka (25) przebrania (23) wyzwanie (22) Candy (21) spodnie (21) Boże Narodzenie (20) Wielkanoc (19) dla przedszkolaka (19) fotografie (19) BuJo (18) wyzwania czytelnicze 2015 (18) metkowiec (17) torby/torebki (17) wyzwanie czytelnicze 2016 (17) bullet journal (16) Moje przemyślonka (15) Tutki (15) etui (15) poduszki (15) spódnica (15) wyzwanie czyt.2017 (14) 12 czapek w jeden rok (12) Na szydełku (11) prezenty (11) zakupy (11) DIY (10) haft (10) kominy (10) Kiermasz (9) okładki (9) przepisy (9) dla lalki (8) do domu (8) domowe sposoby (8) fotografia (8) opaski (8) torty (8) bajkowe postaci (7) ciasta (7) fartuszki (7) wyzwania czyt.2018 (7) z papieru (7) Moje mieszkanko (6) Teraz Ja! Kobieta (6) kapelusz (6) osłonka na pasy (6) piżamki (6) wymianka (6) wyzwanie czyt.2019 (6) Julka szyje (5) bluzka (5) ciastka (5) do auta (5) dom (5) polecam (5) worki (5) wyzwanie czyt.2018 (5) zające (5) Tańce z pędzlem i farbami (4) Tilda (4) króliki (4) maty (4) pojemniki (4) recykling (4) wiosna (4) kosmetyczki (3) pies (3) piórnik (3) pokrowce (3) wyzwania czytelnicze (3) zabawki (3) zakładki do książek (3) zdrowie (3) Walentynki (2) dekoracje (2) girlandy (2) kartki (2) podkładki (2) pomagamy (2) pościel (2) quietbook/książeczka sensoryczna (2) sweterki (2) w moim ogrodzie (2) z drewna (2) fotorekwizyty (1) kalendarz adwentowy (1) kaligrafia (1) lalki (1) rekwizyty do sesji foto na drutach uszyte poduszeczki (1) tuniki (1)

sobota, 14 stycznia 2012

Słońce potrzebne od zaraz!!!!

czy Wam te tak brakuje słońca? Bo mi strasznie. Nic mi się nie chce robić, chociaz w głowie aż mi się kotłuje od pomysłów. Ciągle chce mi się spać. I powoli wpadam w jakąś okropną deprechę. Budzę się rano, z oknem szaro, jadę do pracy, za oknem szaro, wychodzę z uczniami na spacer- szaro, zimno i wieje, wracam do domu- szaro, zimno i wieje. Nigdy w życiu nie byłam jeszcze na solarium,a le zaczynam to rozważać. W ramach psychoterapii....

A Wy jak sobie radzicie z jesienią tej zimy?

5 komentarzy:

  1. U mnie dziś spadł śnieg , pojawiło się słońce i ... tylko szkoda, że tak biało nie było na święta!!! Aneczko pomysl sobie , że jeszcze trochę i będzie wiosna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie jestem zwolenniczką solarium, ale czasem jesienią kiedy szaro i buro idę na 5min i zaraz mi cieplej na sercu. Raz w roku można sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj - dołączam! Ja już dawno doszłam do wniosku, że chyba na baterie słoneczne jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero teraz udalo mi sie dapasc na dobre komuter wiec pisze:) ANiu! U mnie slonce wychodzi zza chmur przez jakas 1/3 roku w najlepszym wypadku:) Dobrze wiem co to znaczy brak energii i jak brak slonca na samopoczucie wplywac. Przesylam Ci wiec troche promieni takich z wewnatrz,od serca:) Sciskam,pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  5. oh ja tez tesknie do slonka !!! Wystarczy ze na moment wyjrzy zza chmurki i juz ze mnie zupelnie inny czlowiek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń