Etykiety

Ciuszki dla dzieciaków (137) książki (69) dla niemowlaczka (56) Małe szyjątka (55) czapki (47) Inne (46) Szyjątka dla dzieciaczków (44) Zabawy (39) Na drutach (34) Kulinarne (31) sukienka (25) przebrania (23) wyzwanie (22) Candy (21) spodnie (21) Boże Narodzenie (20) Wielkanoc (19) dla przedszkolaka (19) fotografie (19) BuJo (18) wyzwania czytelnicze 2015 (18) metkowiec (17) torby/torebki (17) wyzwanie czytelnicze 2016 (17) bullet journal (16) Moje przemyślonka (15) Tutki (15) etui (15) poduszki (15) spódnica (15) wyzwanie czyt.2017 (14) 12 czapek w jeden rok (12) Na szydełku (11) prezenty (11) zakupy (11) DIY (10) haft (10) kominy (10) Kiermasz (9) okładki (9) przepisy (9) dla lalki (8) do domu (8) domowe sposoby (8) fotografia (8) opaski (8) torty (8) bajkowe postaci (7) ciasta (7) fartuszki (7) wyzwania czyt.2018 (7) z papieru (7) Moje mieszkanko (6) Teraz Ja! Kobieta (6) kapelusz (6) osłonka na pasy (6) piżamki (6) wymianka (6) wyzwanie czyt.2019 (6) Julka szyje (5) bluzka (5) ciastka (5) do auta (5) dom (5) polecam (5) worki (5) wyzwanie czyt.2018 (5) zające (5) Tańce z pędzlem i farbami (4) Tilda (4) króliki (4) maty (4) pojemniki (4) recykling (4) wiosna (4) kosmetyczki (3) pies (3) piórnik (3) pokrowce (3) wyzwania czytelnicze (3) zabawki (3) zakładki do książek (3) zdrowie (3) Walentynki (2) dekoracje (2) girlandy (2) kartki (2) podkładki (2) pomagamy (2) pościel (2) quietbook/książeczka sensoryczna (2) sweterki (2) w moim ogrodzie (2) z drewna (2) fotorekwizyty (1) kalendarz adwentowy (1) kaligrafia (1) lalki (1) rekwizyty do sesji foto na drutach uszyte poduszeczki (1) tuniki (1)

poniedziałek, 26 marca 2012

Urodzinowe karteczki i...mała katastrofa

Oj, dawno nie miałam czasu tu pisać. Zaglądałam na wasze blogi, ale na pisanie czasu brakowało. W ogóle na wszystko mi ostatnio brakuje czasu. Zabiegana między pracą, domem, wizytami u lekarzy, weterynarza i tak dalej... Czasem czuję się jakbym miała z 80 lat, przez to zabieganie. Ale pocieszam się, że jeszcze tylko trochę i odzyskam  weekendy. Póki co, wszystkie spędzam w szkole odzieżowej. Choć serca mam przez to do szycia coraz mniej. A teraz nawet nie mam na czym szyć, bo moja Zośka  w serwisie. Dobrze, że do maja jest na gwarancji :)

Ale ja oczywiście miałam nie o tym. Chciałam Wam pokazać, jakie śliczne karteczki urodzinowe dostałam :)

Aniołek od Ani
żółciutka, słoneczna od Ani
tulipanowa (moje ulubione kwiaty :) ) od Moniki
klimatyczno-górska ;) od Pauliny

Bardzo dziękuję!!! Wszystkie karteczki sprawiły mi ogromną radość :)

Niestety, nie mogę wkleić zdjęć cudnych kolczyków od Ani, bo miały wypadek :(  Jednego zgubiłam w pracy. Nie udało mi się go znaleźć, mimo zaangażowania w szukanie wszystkich dzieciaków z klasy. Nie chciałam więc zgubić drugiego i schowałam go do portfela. Niestety, zdusił się :( Odżałować nie mogę :(

Aniu- bardzo, bardzo przepraszam, że Twój prezent tak marnie skończył :( jakbyś kiedyś przypadkiem zrobiła takie same, to chętnie je kupię.

I to już wszystko na dziś. Chciałam pisać więcej, ale niestety nie ma o czym, bo brak czasu na robótki. jak się ogarnę to będę pisać.

4 komentarze:

  1. oj, szkoda:/ ale imieniny przed Tobą:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam w aucie i nadal mam dzieję, że ten jeden tam jest, ale nie udało mi się go jeszcze znaleźć. W aucie na pewno je jeszcze miałam. Wiecie, baba za kierownica i lusterka nad głową.....:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może przyczepił się do szala lub apaszki i spokojnie leży teraz w szafie? A karteczki dostałaś przepiekne. Wesołych świat i oby zajac przyniósł nowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń