Etykiety

Ciuszki dla dzieciaków (137) książki (69) dla niemowlaczka (56) Małe szyjątka (55) czapki (47) Inne (46) Szyjątka dla dzieciaczków (44) Zabawy (39) Na drutach (34) Kulinarne (31) sukienka (25) przebrania (23) wyzwanie (22) Candy (21) spodnie (21) Boże Narodzenie (20) Wielkanoc (19) dla przedszkolaka (19) fotografie (19) BuJo (18) wyzwania czytelnicze 2015 (18) metkowiec (17) torby/torebki (17) wyzwanie czytelnicze 2016 (17) bullet journal (16) Moje przemyślonka (15) Tutki (15) etui (15) poduszki (15) spódnica (15) wyzwanie czyt.2017 (14) 12 czapek w jeden rok (12) Na szydełku (11) prezenty (11) zakupy (11) DIY (10) haft (10) kominy (10) Kiermasz (9) okładki (9) przepisy (9) dla lalki (8) do domu (8) domowe sposoby (8) fotografia (8) opaski (8) torty (8) bajkowe postaci (7) ciasta (7) fartuszki (7) wyzwania czyt.2018 (7) z papieru (7) Moje mieszkanko (6) Teraz Ja! Kobieta (6) kapelusz (6) osłonka na pasy (6) piżamki (6) wymianka (6) wyzwanie czyt.2019 (6) Julka szyje (5) bluzka (5) ciastka (5) do auta (5) dom (5) polecam (5) worki (5) wyzwanie czyt.2018 (5) zające (5) Tańce z pędzlem i farbami (4) Tilda (4) króliki (4) maty (4) pojemniki (4) recykling (4) wiosna (4) kosmetyczki (3) pies (3) piórnik (3) pokrowce (3) wyzwania czytelnicze (3) zabawki (3) zakładki do książek (3) zdrowie (3) Walentynki (2) dekoracje (2) girlandy (2) kartki (2) podkładki (2) pomagamy (2) pościel (2) quietbook/książeczka sensoryczna (2) sweterki (2) w moim ogrodzie (2) z drewna (2) fotorekwizyty (1) kalendarz adwentowy (1) kaligrafia (1) lalki (1) rekwizyty do sesji foto na drutach uszyte poduszeczki (1) tuniki (1)

sobota, 22 czerwca 2013

Sukienka na zakończenie przedszkola

Wczoraj moja córcia miała pożegnanie z przedszkolem. Mało brakowało, żebym sobie rozmyła cały makijaż. Łzy w oczach miałam zanim jeszcze moja córcia weszła do sali. Dzieci wchodziły z polonezem i Julka była w jednej z ostatnich par, ale oczy pociły mi się już po kilku pierwszych taktach poloneza. Panie przygotowały po prostu pięknie cała uroczystość. Było wzniośle, zabawnie i wzruszająco. Czyli dokładnie tak, jak powinno być na takiej uroczystości.
Ach, wierzyć mi się nie chce , że tak szybko przeleciały te cztery lata..... Julka od września idzie do pierwszej klasy, a jej miejsce w naszym przedszkolu zajmie Krzyś. Cieszę się, że trafiliśmy na takie fajne przedszkole.

Z tej ważnej okazji Julcia koniecznie chciała założyć na siebie coś nowego. Prawdziwa kobieta :) Mamusia uszyła więc kolejną sukienkę. Poprzednie nie pasowałyby, bo miało być na galowo, więc obowiązywał biały i czerń lub granat. Postawiłam na ciemny granat. Jeszcze inny odcień granatu mnie zauroczył,a le niestety tkanina miała tylko 90 cm szerokości i wycięcie koła graniczyłoby wtedy z cudem (a raczej przegrałoby z moim lenistwem :) )

Tym razem dekolt i ramiona obszyłam lamówką, a w talii wszyłam białą wstążkę. Córcia zachwycona, ja wychwalona za wszystkie czasy przez inne mamy i panie w przedszkolu. Mile połechtało to moją próżność....













Jeszcze tydzień do wakacji. Jeśli ktoś chciałby uszyć podobną sukieneczkę, to dajcie znać. Mogę w lipcu wrzucić tutka. Sukienka jest naprawdę prosta do uszycia. Będę ich szyć więcej na pewno, bo Julka z prawie wszystkiego wyrosła w tym roku i musimy uzupełnić garderobę. A ten wzór bardzo się jej podoba.

6 komentarzy:

  1. ja też zawsze ryczę, szczęście moje córcie już wyrosły
    w lipcu będę szyła sukienkę, zobaczę co mi wyjdzie :))
    a Twoja sukienka cudo, prezentowała się pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chyba wszystkie mamy mają przy takich okazjach "spocone" oczy. Nigdy nie sądziłam, że kiedyś będę tak reagować :)

      Usuń
  2. piękna sukieneczka i modelka też wygląda ślicznie i widać ,że pasuje Jej idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. A pasuje, bo w końcu szyta na miarę :) Poza tym to już trzecia z podobnego szablonu :)

      Usuń
  3. Uwielbiałam w dzieciństwie sukienki które wirowały razem ze mną w tańcu a tą widzę należy do takich
    Byłaby moim numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego jest chwilowo numer jeden mojej córci :)

      Usuń