Etykiety

Ciuszki dla dzieciaków (137) książki (69) dla niemowlaczka (56) Małe szyjątka (55) czapki (47) Inne (46) Szyjątka dla dzieciaczków (44) Zabawy (39) Na drutach (34) Kulinarne (31) sukienka (25) przebrania (23) wyzwanie (22) Candy (21) spodnie (21) Boże Narodzenie (20) Wielkanoc (19) dla przedszkolaka (19) fotografie (19) BuJo (18) wyzwania czytelnicze 2015 (18) metkowiec (17) torby/torebki (17) wyzwanie czytelnicze 2016 (17) bullet journal (16) Moje przemyślonka (15) Tutki (15) etui (15) poduszki (15) spódnica (15) wyzwanie czyt.2017 (14) 12 czapek w jeden rok (12) Na szydełku (11) prezenty (11) zakupy (11) DIY (10) haft (10) kominy (10) Kiermasz (9) okładki (9) przepisy (9) dla lalki (8) do domu (8) domowe sposoby (8) fotografia (8) opaski (8) torty (8) bajkowe postaci (7) ciasta (7) fartuszki (7) wyzwania czyt.2018 (7) z papieru (7) Moje mieszkanko (6) Teraz Ja! Kobieta (6) kapelusz (6) osłonka na pasy (6) piżamki (6) wymianka (6) wyzwanie czyt.2019 (6) Julka szyje (5) bluzka (5) ciastka (5) do auta (5) dom (5) polecam (5) worki (5) wyzwanie czyt.2018 (5) zające (5) Tańce z pędzlem i farbami (4) Tilda (4) króliki (4) maty (4) pojemniki (4) recykling (4) wiosna (4) kosmetyczki (3) pies (3) piórnik (3) pokrowce (3) wyzwania czytelnicze (3) zabawki (3) zakładki do książek (3) zdrowie (3) Walentynki (2) dekoracje (2) girlandy (2) kartki (2) podkładki (2) pomagamy (2) pościel (2) quietbook/książeczka sensoryczna (2) sweterki (2) w moim ogrodzie (2) z drewna (2) fotorekwizyty (1) kalendarz adwentowy (1) kaligrafia (1) lalki (1) rekwizyty do sesji foto na drutach uszyte poduszeczki (1) tuniki (1)

sobota, 20 stycznia 2018

Wyzwania czytelnicze w 2018

  Nie mogę się ostatnio przemóc, żeby coś tu wrzucić. Z jednej strony mam miliony pomysłów na posty, z drugiej ciągle brakuje mi czasu, a tak bardzo chciałabym wrzucać tu piękne, dopracowane zdjęcia i dopieszczone teksty, że jednego nie da się pogodzić z drugim. Postanowiłam jednak chociaż spróbować wrócić do regularnego blogowania. Może się uda :)

   Na początek zacznę od książek- mojej miłości od dzieciństwa. Na 2018 mam wiele postanowień, jak zawsze, ale pierwszą moją myślą w tym temacie było- muszę więcej czytać!  W związku z tym na ten rok wybrałam sobie aż cztery wyzwania czytelnicze, które jednak nie powinny mnie tym razem przerosnąć. Oby :)

Pierwsze- stare, ale jare- 52 książki w ciągu roku. Może w tym roku się wreszcie uda. Na razie na koncie w tym roku 3 książki, po jednej na każdy tydzień, więc zaczęłam całkiem dobrze :D

Drugie- Grunt to okładka, w którym już kiedyś brałam udział, ale potem nie mogłam nadążyć. To nic, w tym roku spróbuję dotrwać do końca :)



Trzecie- z Michy kultury. Wydaje mi się całkiem realne :)


Czwarte- z wiedźmowej głowologii

Wiedźmowa głowologia, wyzwanie książkowe 2018


   Myślę, że teraz będzie mi się łatwiej zmobilizować do pisania. 3 przeczytane książki czekają na recenzję :)

9 komentarzy:

  1. Powodzenia;)trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to trzymam kciuki za realizację postanowień

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, życzę Ci powodzenia! Właśnie widziałam, że nie możesz znaleźć haseł na ten rok, także podsyłam link:
    Wszystkie hasła: http://www.nieperfekcyjnie.pl/p/zasady-wyzwania.html

    Aktualne podsumowanie: http://www.nieperfekcyjnie.pl/2018/01/podsumowanie-listopadowej-i-grudniowej.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu doskonale ciebie rozumiem u mnie tak samo, dużo pomysłów, na posty ale braku wciąż brak bo dom i obowiązki z nim związane, trzy psy i szycie które uwielbiam i jak zamykam się w pracowni to zapominam o wszystkim. Powodzenia w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak zapracowane kobiety z pasją :)Tobie też powodzenia w Twoich planach :)

      Usuń