Etykiety

Ciuszki dla dzieciaków (137) książki (69) dla niemowlaczka (56) Małe szyjątka (55) czapki (47) Inne (46) Szyjątka dla dzieciaczków (44) Zabawy (39) Na drutach (34) Kulinarne (31) sukienka (25) przebrania (23) wyzwanie (22) Candy (21) spodnie (21) Boże Narodzenie (20) Wielkanoc (19) dla przedszkolaka (19) fotografie (19) BuJo (18) wyzwania czytelnicze 2015 (18) metkowiec (17) torby/torebki (17) wyzwanie czytelnicze 2016 (17) bullet journal (16) Moje przemyślonka (15) Tutki (15) etui (15) poduszki (15) spódnica (15) wyzwanie czyt.2017 (14) 12 czapek w jeden rok (12) Na szydełku (11) prezenty (11) zakupy (11) DIY (10) haft (10) kominy (10) Kiermasz (9) okładki (9) przepisy (9) dla lalki (8) do domu (8) domowe sposoby (8) fotografia (8) opaski (8) torty (8) bajkowe postaci (7) ciasta (7) fartuszki (7) wyzwania czyt.2018 (7) z papieru (7) Moje mieszkanko (6) Teraz Ja! Kobieta (6) kapelusz (6) osłonka na pasy (6) piżamki (6) wymianka (6) wyzwanie czyt.2019 (6) Julka szyje (5) bluzka (5) ciastka (5) do auta (5) dom (5) polecam (5) worki (5) wyzwanie czyt.2018 (5) zające (5) Tańce z pędzlem i farbami (4) Tilda (4) króliki (4) maty (4) pojemniki (4) recykling (4) wiosna (4) kosmetyczki (3) pies (3) piórnik (3) pokrowce (3) wyzwania czytelnicze (3) zabawki (3) zakładki do książek (3) zdrowie (3) Walentynki (2) dekoracje (2) girlandy (2) kartki (2) podkładki (2) pomagamy (2) pościel (2) quietbook/książeczka sensoryczna (2) sweterki (2) w moim ogrodzie (2) z drewna (2) fotorekwizyty (1) kalendarz adwentowy (1) kaligrafia (1) lalki (1) rekwizyty do sesji foto na drutach uszyte poduszeczki (1) tuniki (1)

niedziela, 1 lipca 2012

Koperta na CD

Co roku nagrywam moim uczniom zdjęcia z całego roku szkolnego na CD. W tym roku postanowiłam to dopracować. Oczywiście, na ostatnią chwilę, jak to ja... Nie spałam przez to całą noc, ale było warto.
Zamiast wrzucić same zdjęcia, zrobiłam im prezentację w PowerPoincie. O 3 w nocy zaczęłam nagrywać i szlak mnie trafił, bo cały czas pojawiała mi się informacja, że nowo kupione CD są zapisane i danych nie da się usunąć. Wyobrażacie to sobie o takiej godzinie...

Na szczęście wyszperałam w szafie 25 płytek z moich zapasów. Jak dobrze, że jestem typem zbieracza i wszystko chowam na później...
Zaczęłam więc nagrywać. Jak już nagrałam wszystkie, pokusiło mnie, żeby sprawdzić, jak wyszło. I ...okazało się, że wszystko się nagrało, ale niestety, nie otwiera się automatycznie jako prezentacja, tylko jako plik PP. Nie kumam, co zrobiłam źle. Ktoś podpowie?
 W każdym razie zamiast dać dzieciom płyty w białych kopertach, postanowiłam je ozdobić, w czasie kiedy przegrywałam na dwa komputery 22 płyty. Ozdoba prościutka, ale dała mi dużo satysfakcji. Tym bardziej, że dostałam za nie kilka pochwał :) Na przyszły rok zacznę ozdabiać koperty już w ferie zimowe.


A gotowe koperty wyglądały tak:


A teraz nareszcie mam wakacje :)

5 komentarzy:

  1. Ale super!! świetny pomysł na poczatek wakacji:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, pomysł super, Pani mojego synka z zerówki też zrobiła nam taką niespodziankę więc wiem co mówię, świetna pamiątka,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, na pewno się dzieciakom buźki uśmiechały przy tych kopertach ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne prezenciki dla uczniów:) Udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń