Etykiety

Ciuszki dla dzieciaków (137) książki (69) dla niemowlaczka (56) Małe szyjątka (55) czapki (47) Inne (46) Szyjątka dla dzieciaczków (44) Zabawy (39) Na drutach (34) Kulinarne (31) sukienka (25) przebrania (23) wyzwanie (22) Candy (21) spodnie (21) Boże Narodzenie (20) Wielkanoc (19) dla przedszkolaka (19) fotografie (19) BuJo (18) wyzwania czytelnicze 2015 (18) metkowiec (17) torby/torebki (17) wyzwanie czytelnicze 2016 (17) bullet journal (16) Moje przemyślonka (15) Tutki (15) etui (15) poduszki (15) spódnica (15) wyzwanie czyt.2017 (14) 12 czapek w jeden rok (12) Na szydełku (11) prezenty (11) zakupy (11) DIY (10) haft (10) kominy (10) Kiermasz (9) okładki (9) przepisy (9) dla lalki (8) do domu (8) domowe sposoby (8) fotografia (8) opaski (8) torty (8) bajkowe postaci (7) ciasta (7) fartuszki (7) wyzwania czyt.2018 (7) z papieru (7) Moje mieszkanko (6) Teraz Ja! Kobieta (6) kapelusz (6) osłonka na pasy (6) piżamki (6) wymianka (6) wyzwanie czyt.2019 (6) Julka szyje (5) bluzka (5) ciastka (5) do auta (5) dom (5) polecam (5) worki (5) wyzwanie czyt.2018 (5) zające (5) Tańce z pędzlem i farbami (4) Tilda (4) króliki (4) maty (4) pojemniki (4) recykling (4) wiosna (4) kosmetyczki (3) pies (3) piórnik (3) pokrowce (3) wyzwania czytelnicze (3) zabawki (3) zakładki do książek (3) zdrowie (3) Walentynki (2) dekoracje (2) girlandy (2) kartki (2) podkładki (2) pomagamy (2) pościel (2) quietbook/książeczka sensoryczna (2) sweterki (2) w moim ogrodzie (2) z drewna (2) fotorekwizyty (1) kalendarz adwentowy (1) kaligrafia (1) lalki (1) rekwizyty do sesji foto na drutach uszyte poduszeczki (1) tuniki (1)

niedziela, 18 listopada 2012

Więcej saszetek i wyróżnienie

Uszyłam jeszcze kilka saszetek. Jedna z nich ma pojechać aż do Norwegii :) Panią Basię pozdrawiam!




A od Ani dostałam miła niespodziankę- wyróżnienie dla mojego bloga, za które bardzo dziękuję :)





Zasady pozwolę sobie skopiować od Ani :)

Zasady tagu:
Nominację do Liebster Award otrzymujesz od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, dając możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która Cię nominowała . Następnie Ty nominujesz 11 osób 
(informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który Cię nominował.

No to najpierw odpowiadam na pytania:

1. kwiaty czy patyki?
zdecydowanie kwiaty
2. czekolada biała czy ciemna?
biała (z orzechami :) )- łasuch jestem
3. ulubione miejsce.
dom- przy ulubionej muzyce, w ulubionym fotelu
4. ulubiony kolor.
niebieski
5. bez czego nie potrafisz żyć?
Bez moich dzieciaków. Bez nich nic nie miałoby sensu.
6. szpilki czy baletki?
baletki
7. jabłko czy gruszka?
gruszka
8. budyń jem z...
sokiem malinowym. Mniam!
9. prowadzę bloga bo...
bo tak :)
10. nie ma śniadania bez...
herbaty z cytryną
11. przedmiot wykonany przeze mnie, z którego najbardziej jestem dumna/y
 Sukienki dla Julci, na wesele 

Czemu czcionka tak dziwnie wygląda jak się coś kopiuje?!


 Kolej na moje pytania:
1. zielony czy czerwony?
2.  góry czy morze?
3. woda czy ogień?
4. przyjaciel czy przyjaciółka?
5. plecak czy walizka?
6. Królewna Śnieżka czy Kopciuszek?
7. noworodek czy przedszkolak?
8. Frytki czy sałatka?
9.  Wizyta u kosmetyczki czy nowa książka?
10. Moja największa zaleta to.......
11.  Mój ulubiony dzień tygodnia to....


A do wyróżnienia nominuję:
3. lukola
7. artsajke
8. Białe Grochy
9. artson
10. granda
11. kopalnia pomysłów

Zachęcam do zajrzenia na te blogi :)
A ja zmykam dalej układać tkaniny w moim nowym kąciku, którym się niebawem pochwalę :)



4 komentarze:

  1. chciałam napisać że fajne te saszetki:) a tu miła niespodzianka bo zostałam wyróżniona;p dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! to kolejna zabawa do której zostałam zaproszona :))
    niezmiernie mi miło :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne saszetki! Sama wymyśliłaś?
    Dziękuję za wyróżnienie ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Niestety, pomysł nie mój, tylko podpatrzony na innym blogu :) Na tych zagranicznych jest dużo fajnych tutków :)

      Usuń