Etykiety

Ciuszki dla dzieciaków (137) książki (69) dla niemowlaczka (56) Małe szyjątka (55) czapki (47) Inne (46) Szyjątka dla dzieciaczków (44) Zabawy (39) Na drutach (34) Kulinarne (31) sukienka (25) przebrania (23) wyzwanie (22) Candy (21) spodnie (21) Boże Narodzenie (20) Wielkanoc (19) dla przedszkolaka (19) fotografie (19) BuJo (18) wyzwania czytelnicze 2015 (18) metkowiec (17) torby/torebki (17) wyzwanie czytelnicze 2016 (17) bullet journal (16) Moje przemyślonka (15) Tutki (15) etui (15) poduszki (15) spódnica (15) wyzwanie czyt.2017 (14) 12 czapek w jeden rok (12) Na szydełku (11) prezenty (11) zakupy (11) DIY (10) haft (10) kominy (10) Kiermasz (9) okładki (9) przepisy (9) dla lalki (8) do domu (8) domowe sposoby (8) fotografia (8) opaski (8) torty (8) bajkowe postaci (7) ciasta (7) fartuszki (7) wyzwania czyt.2018 (7) z papieru (7) Moje mieszkanko (6) Teraz Ja! Kobieta (6) kapelusz (6) osłonka na pasy (6) piżamki (6) wymianka (6) wyzwanie czyt.2019 (6) Julka szyje (5) bluzka (5) ciastka (5) do auta (5) dom (5) polecam (5) worki (5) wyzwanie czyt.2018 (5) zające (5) Tańce z pędzlem i farbami (4) Tilda (4) króliki (4) maty (4) pojemniki (4) recykling (4) wiosna (4) kosmetyczki (3) pies (3) piórnik (3) pokrowce (3) wyzwania czytelnicze (3) zabawki (3) zakładki do książek (3) zdrowie (3) Walentynki (2) dekoracje (2) girlandy (2) kartki (2) podkładki (2) pomagamy (2) pościel (2) quietbook/książeczka sensoryczna (2) sweterki (2) w moim ogrodzie (2) z drewna (2) fotorekwizyty (1) kalendarz adwentowy (1) kaligrafia (1) lalki (1) rekwizyty do sesji foto na drutach uszyte poduszeczki (1) tuniki (1)

niedziela, 5 stycznia 2014

Wyróżnienie na dobry koniec roku.

Na dobre zakończenie roku przydaje się miły akcent. Całe przedpołudnie 31.12 biegałam po urzędach, gdzie w dodatku niewiele załatwiłam. Po drodze jeszcze zakupy, spacer z psem, obiad. Wreszcie usiadłam sobie do komputerka, a tu taka miła niespodzianka- dostałam wyróżnienie od Magdy.

Bardzo mi miło i dziękuję :)

Teraz muszę odpowiedzieć na 11 pytań, wybrać 11 blogów i zadać im 11 moich pytań.

1. Twoje ulubione miejsce w Twoim domu
Chyba pokój gościnny. Tak się nazywa, ale najczęściej wszyscy domownicy są gdzie indziej, a dla mnie zostaje wygodna kanapa i odtwarzacz CD :)
 2. Gdybyś miała znaleźć się na bezludnej wyspie i mogła zabrać ze sobą trzy rzeczy co byś zabrała?
Na pewno mojego Nikona :), jakąś dobrą książkę i latarkę, bo nie lubię ciemności :) Oczywiście, moja potrzeba kontrolowania sytuacji od razu mi podpowiada, że aparat musi być naładowany, a karta pusta, a do latarki trzeba zabrać zapas baterii i jeszcze książkę trzeba czytać powoli :D
3. Dlaczego akurat te rzeczy?
Częściowo już wyjaśniłam. Uwielbiam robić zdjęcia, czytać i nie lubię ciemności.
4. Ulubiona pora roku
Zdecydowanie wiosna. Czyli powinnam być teraz bardzo zadowolona, ale brakuje mi słońca. Mało go ostatnio :(
5. Kawa czy herbata?
Zdecydowanie herbata. Najlepiej z cytryną.
6. W dobie XXI wieku otoczeni jesteśmy mnóstwem sprzętów - bez którego z nich nie wyobrażasz sobie życia a który jest dla Ciebie zupełnie zbędny?
 Nie wyobrażam już sobie życia bez mojego smartfona, a za zupełnie zbędny uważam ekspres do kawy.
7. Twój wymarzony cel podróży to?
 Hiszpania. Nie potrafię wyjaśnić dlaczego, ale od zawsze chcę tam pojechać.
8. Co Ci się najbardziej w sobie podoba :-) ?
 To jest chyba najtrudniejsze pytanie :) Lubię w sobie to, że staram się nie poddawać i próbować ciągle nowych rzeczy. Nie boję się wyzwań i porażek.
9. Czego nie tolerujesz u innych ludzi?
Nieszczerości. Wolę jak ktoś mi powie wprost, co do mnie ma, niż jak słodzi na pozór.
10. Czy 13 jest faktycznie pechowa?
Dla mnie zawsze pechowa była sobota 14 :)
11. Wolisz zakupy w wielkich centrach handlowych czy w małych osiedlowych sklepikach?
Zdecydowanie wolę małe sklepiki, gdzie znam sprzedawców, a oni znają mnie. Nie lubię hałasu i tłumu w centrach handlowych.

Teraz ta trudniejsza część- wybrane 11 blogów
Kolejność oczywiście przypadkowa:

Ufff, udało się :) 
Teraz moje pytania:
1. Przy czym najbardziej lubisz się relaksować?
2. Piosenka, która zawsze wprowadza Cię w dobry nastrój.
3. Nie może być pysznego deseru bez....
4. Koty czy psy?
5. Zimą nie można wyjść na spacer bez....
6. Wymarzone miejsce na spędzenie Sylwestra?
7. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
8. Jaki etap nauki najmilej wspominasz?
9. W jaki sposób najłatwiej się uczysz?
10. Co chciałabyś osiągnąć w roku 2014?
11. Największy przystojniak wśród gwiazd, to Twoim zdaniem....

Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić :)


3 komentarze:

  1. Serdecznie dziekuję za wyróżnienie, ja ich niestety nie przyjmuję, mam napisane z boku ale drobnym drukiem, dla mnie każdy komentarz jest super wyróżnieniem, naomiast Tobie gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Ci wyroznienia :) Milo jest Cie troszke lepiej poznac :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję,że mnie wyróżniłaś,jak tylko znajde czas to postaram się odpowiedzieć i kogos wyróznic,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń