Etykiety

Ciuszki dla dzieciaków (137) książki (69) dla niemowlaczka (56) Małe szyjątka (55) czapki (47) Inne (46) Szyjątka dla dzieciaczków (44) Zabawy (39) Na drutach (34) Kulinarne (31) sukienka (25) przebrania (23) wyzwanie (22) Candy (21) spodnie (21) Boże Narodzenie (20) Wielkanoc (19) dla przedszkolaka (19) fotografie (19) BuJo (18) wyzwania czytelnicze 2015 (18) metkowiec (17) torby/torebki (17) wyzwanie czytelnicze 2016 (17) bullet journal (16) Moje przemyślonka (15) Tutki (15) etui (15) poduszki (15) spódnica (15) wyzwanie czyt.2017 (14) 12 czapek w jeden rok (12) Na szydełku (11) prezenty (11) zakupy (11) DIY (10) haft (10) kominy (10) Kiermasz (9) okładki (9) przepisy (9) dla lalki (8) do domu (8) domowe sposoby (8) fotografia (8) opaski (8) torty (8) bajkowe postaci (7) ciasta (7) fartuszki (7) wyzwania czyt.2018 (7) z papieru (7) Moje mieszkanko (6) Teraz Ja! Kobieta (6) kapelusz (6) osłonka na pasy (6) piżamki (6) wymianka (6) wyzwanie czyt.2019 (6) Julka szyje (5) bluzka (5) ciastka (5) do auta (5) dom (5) polecam (5) worki (5) wyzwanie czyt.2018 (5) zające (5) Tańce z pędzlem i farbami (4) Tilda (4) króliki (4) maty (4) pojemniki (4) recykling (4) wiosna (4) kosmetyczki (3) pies (3) piórnik (3) pokrowce (3) wyzwania czytelnicze (3) zabawki (3) zakładki do książek (3) zdrowie (3) Walentynki (2) dekoracje (2) girlandy (2) kartki (2) podkładki (2) pomagamy (2) pościel (2) quietbook/książeczka sensoryczna (2) sweterki (2) w moim ogrodzie (2) z drewna (2) fotorekwizyty (1) kalendarz adwentowy (1) kaligrafia (1) lalki (1) rekwizyty do sesji foto na drutach uszyte poduszeczki (1) tuniki (1)

sobota, 15 sierpnia 2015

Beanie w gwiazdki- czapka numer 9

Z potrzeby chwili- przed wyjazdem nad morze uszyłam taka czapusię dla Amelci. Specjalnie na chłodniejsze nadmorskie wieczory. Właściwie to uszyłam takie dwie. Drugą dostał mój chrześniak.

To czapka numer 9 w wyzwaniu 12 czapek w jeden rok.

Czapeczka prościutka. Uszyta z mojej ulubionej dzianiny w gwiazdki. Dzianinę kupiłam przypadkiem na allegro, ale do dzisiaj nie udało mi się nigdzie trafić na równie fajną w żadnym sklepie. Jest milutka w dotyku, mięciutka, nie za gruba, nie za chuda, pięknie się rozciąga, ale nie za mocno, dobrze się z niej szyje. No ideał. Jeśli widzieliście gdzieś taką, to dajcie znać. Został mi już tylko mikroskrawek niestety. Szkoda, bo doszyłabym dzieciakom chustki na szyję.
Z tej samej dzianiny uszyłam kiedyś Krzysiowi piżamkę a Julce koszulkę nocną.



 Cała trójca :)

I z mamusią

5 komentarzy:

  1. wow te czapki są super;)
    chcę taką dla Synusia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rzeczywiście są czadowe. Niestety, nie mam więcej tej dzianiny, nad czym strasznie ubolewam, bo jest fantastyczna. To był taki allegrowy fuks.

      Usuń
  2. u jezusku! Jaka śliczna ta mamusia! :) i pociechy też! ale co się dziwić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O raju, ależ się zarumieniłam..... :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Dzieciaczki śliczne, ale co się dziwić jak z Ciebie taka piękna kobieta!!! Czapki superowe!

    OdpowiedzUsuń