Etykiety

Ciuszki dla dzieciaków (137) książki (69) dla niemowlaczka (56) Małe szyjątka (55) czapki (47) Inne (46) Szyjątka dla dzieciaczków (44) Zabawy (39) Na drutach (34) Kulinarne (31) sukienka (25) przebrania (23) wyzwanie (22) Candy (21) spodnie (21) Boże Narodzenie (20) Wielkanoc (19) dla przedszkolaka (19) fotografie (19) BuJo (18) wyzwania czytelnicze 2015 (18) metkowiec (17) torby/torebki (17) wyzwanie czytelnicze 2016 (17) bullet journal (16) Moje przemyślonka (15) Tutki (15) etui (15) poduszki (15) spódnica (15) wyzwanie czyt.2017 (14) 12 czapek w jeden rok (12) Na szydełku (11) prezenty (11) zakupy (11) DIY (10) haft (10) kominy (10) Kiermasz (9) okładki (9) przepisy (9) dla lalki (8) do domu (8) domowe sposoby (8) fotografia (8) opaski (8) torty (8) bajkowe postaci (7) ciasta (7) fartuszki (7) wyzwania czyt.2018 (7) z papieru (7) Moje mieszkanko (6) Teraz Ja! Kobieta (6) kapelusz (6) osłonka na pasy (6) piżamki (6) wymianka (6) wyzwanie czyt.2019 (6) Julka szyje (5) bluzka (5) ciastka (5) do auta (5) dom (5) polecam (5) worki (5) wyzwanie czyt.2018 (5) zające (5) Tańce z pędzlem i farbami (4) Tilda (4) króliki (4) maty (4) pojemniki (4) recykling (4) wiosna (4) kosmetyczki (3) pies (3) piórnik (3) pokrowce (3) wyzwania czytelnicze (3) zabawki (3) zakładki do książek (3) zdrowie (3) Walentynki (2) dekoracje (2) girlandy (2) kartki (2) podkładki (2) pomagamy (2) pościel (2) quietbook/książeczka sensoryczna (2) sweterki (2) w moim ogrodzie (2) z drewna (2) fotorekwizyty (1) kalendarz adwentowy (1) kaligrafia (1) lalki (1) rekwizyty do sesji foto na drutach uszyte poduszeczki (1) tuniki (1)

wtorek, 24 lutego 2015

Czytam dalej...

Niestety, mam awarię overlocka, więc zamiast szyć- czytam. Ma to swoje dobre strony, bo wreszcie mam czas na czytanie i nie mam wyrzutów sumienia, że nie staram się w tym czasie zmniejszyć zapasów tkanin, które nie mieszczą mi się na regale :)

Ostatnio przeczytałam dwie książki:



Pierwsza z nich to pełna absurdów opowieść o stulatku, który przeżył swoje życie...przez przypadek :) Dawno się tak nie uśmiałam i dawno nie musiałam się aż tak skupić przy czytaniu książki. Akcja toczy się naprawdę szybko, jest tu bardzo wielu istotnych dla akcji bohaterów i jeszcze więcej historii. Wszystko łączy się oczywiście w całość. Jeśli macie ochotę się pośmiać- polecam!

Książka ma 3,1 cm
Dzięki niej skreślam też z listy:
- autorem jest mężczyzna
- film oparty na książce (podobno nawet w połowie nie taki dobry :))
- główny bohater ma imię na tą samą literę co ja
- akcja nie dzieje się w Europie- przez jakiś czas :)
- ma liczbę w tytule
- kończy się ślubem
- bohaterowie są rodzeństwem
- książka humorystyczna- zdecydowanie :)


Druga książka to zupełnie inny klimat. Główną bohaterką jest otyłą graficzką komputerową. Jej życie nie jest usłane różami, ale mimo to Magda się nie poddaje i postanawia zmienić radykalnie swoje życie. Wychodzi przy tym kilka zabawnych komplikacji. Książkę czytało mi się przyjemnie i szybko. Temat dosyć przygnębiający, ale książka napisana w zabawny i przyjemny sposób.



Książka ma grubość 1,9 cm i skreślam dzięki niej z listy:
- ma jedno słowo w tytule
- przeczytana w jeden weekend- łyknęłam w całości w sobotę :)


Zostało mi nadal do przeczytania 149 cm :)






Myślę, że idzie mi całkiem nieźle :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz